کاشمی فهمیدی آدماز یک جایی به بعد ،کنار می کشد ؛اهلی خودش می شود ؛مگریک آدمچقدر می تواندمهربان و خوب باشد و توهی سیلی بزنی به احساسش ؟!! (0 لایک) ...