دیروز رفتم سری به خاطراتش زدم..در خیالم باز هم قدم زدیم ان کوچه قدیمی را باهمتا انتها ...انگار همین دیروز بود...ولی انگار از دیروز خیلی سال است که گذشته ...امروز نهخودش هستو نه ان کوچهفقط من ماندم و خاطراتش... (0 لایک) ...