تنها کسی که بیشترین درجه بدبختی را شناخته باشد
می تواند بیشترین درجه خوشبختی را نیز درک کند؛انسان باید در حال مرگ باشد تا بداند زنده بودن چقدر خوب است...!
الکساندر دوما
(0 لایک) یک روز آرام...
ما را در سایت یک روز آرام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 6 تاريخ: يکشنبه 28 خرداد 1396 ساعت: 3:55